Ett skepp kommer lastat...

Med Piroger.
Jag de e vad jag Holly och Adde gjort idag efter dagis.
Närmare 25 st faktiskt.
varav det blev 21 över efter vi ätit det till kvällen, så nu är frysen full med goda piroger för OJOJOJ vad gott det blev.
Vi gjorde en variant med skinka,cremefraiche,vitlöksost och riven ost, en annan stark med köttfärs,hot tacosås, chili och lök, och en snäll (barn) variant med bara vanlig köttfärs.
Detta är verkligen något jag kan rekomendera att göra hemma.
Särskillt om man har många barn (hosthost Emily och T1)

Kommentarer
Postat av: Therese

Kasta upp receptet då :) på alla röror oxå tack...

Jag har ju skrivit piroger på matlistan denna månad :) Perfekt Ishallen-mat oxå ;)

2011-03-17 @ 20:56:21
URL: http://theresehedman.bloggplatsen.se
Postat av: Emily

Ja de måste jag verkligen göra. Du får komma hit o hjälpa mig nån dag, nu när du är proffs på det ;)

2011-03-18 @ 09:28:23
URL: http://www.ehallgren.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0