jaha ni.

Ja gud så dolig jag är på att blogga.
Känns som att jag skriver så i typ varannat inlägg.haha
Ska snart byta bloggplats så då får jag nog ny insperation får man hoppas... ska bara komma på vad Ida tog för inloggningsuppgifter, problemet är att hon inte heller verkar komma ihåg det :s

Annars känner jag mig väldigt nere just nu.
Pga att så många runt mig är sjuka eller på något annat sätt har det jobbigt.
Tyngst känns det med lilla Tyra som just nu ligger inlagd på barn:(
Sen saknar jag faktiskt Anna himla mycket med, som för tillfället bor med sin familj i Roma.

Ikväll ska jag och Therese ha syskon tid, se film (satc filmerna blir det nog)
äta ost och kex,dipp och grönsaker och dricka lite vin.
Känner att jag vill få henne på andra tankar och inte känna sig så ensam.

Lilla fina stackars Tyra:(


Kommentarer
Postat av: malin

de gör ont i mig och blir ledsen av att se bilderna på Tyra.. så hur du känner dig elin går nog inte att beskriva.. som du alltid säger till mnig.. JAG FINNS HÄR FÖR DIG!! på samma sätt som du för mig.. håller med dig.. ja saknar också Anna väldigt mycket som ja sa till dig häromdagen..

du vet att ja finns här.. du stör inte om du skulle komma in hit när du känner dig lite nere och deppig.

Finns för dig vännen!!!!!

Puss o kram

2011-03-29 @ 16:26:04
URL: http://malinlillstrumpa.blogg.se/
Postat av: Ida

Lilla hjärtat!!! Tänker på er hela tiden :) älskar er!! Puss

2011-03-29 @ 16:54:40
URL: http://idamariablogg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0