MYS DAG!!!

Orkar inte skriva så mycket.
Men kom hem tryggt och lugnt igår efter en lååång bilfärd från Söderköping till Oskarshamn med en bil som var påväg att braka ihop typ, hahaha.
Båtfärden va lugn och så kom snälla Johan och Malin och hämtade mig vid båten.
Väl hemma gosade jag ner mig i sängen jämte en varm och go Adde och Hollys min när hon kom in och såg mig imorse är Priceless. Såååå underbart, hon låg länge och väl och pussades och kramades och sa MINST 100 ggr att hon hade saknat mig.
Självklart gjorde jag och sa detsamma:)

Annars idag har vi bara mysat och njutit...Började dagen med frukost och film, Sen fick Holly lite grejor jag köpt vid Ida.
Sen har vi umgåts med Malin typ hela dagen, gått promenad, druckit kaffe ätit glass, solat sig lite  osv.
Sådär skit härligt bara ni vet?



Sådär ja Ida ;)


Kommentarer
Postat av: Ida

Oooh lilla ängeln så fin hon är!! Sådan mor sådan dotter ;) (kläderna;)) love it!!



Och tack!! Haha

2011-03-16 @ 21:20:05
URL: http://idamariablogg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0