Så typiskt mig...

Sitter här och fettar mig i soffan och är tjurig över att de inte e ett skit på tv.n för tillfället, TROTS att jag har massor att göra.
Packa,tanka över film och musik på dator och mp3,leta rätt på alla Idas saker som ska med.
Hu... jag hatar fan att packa...drar alltid ut på de i sista minuten.
Men de ska bli SÅ lovely att träffa Ida imorgon.
Vi konstaterade idag att de va 2 år sedan sist vi sågs bara hon och jag!!!!
Way to long time.
De ska bli så mysigt.
Åker imorgon vid 16 och kommer hem på tisdag natt.
Ne, nu ska jag faktiskt försöka göra något av mina mpsten..... eller nej, de orkar jag inte..

Kommentarer
Postat av: Ida

Haha lazymask ;) kom igen nu.. Rör på påkarna!! Gud vad jag längtar nu!!! Iiih! Puss

2011-03-10 @ 21:32:02
URL: http://idamariablogg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0