Surprise surprise...

Herregud.....
Ifredags em bestämde jag och Holly oss för att gå hem till familjen Hedman/Lindby för att käka tacos och ha lite fredagsmys.
Ungarna springer runt och leker, Patrik dukar bordet, Therese skär grönsaker och jag står och steker köttfärs..
Plötsligt ringer det på dörren, Jag Therese och Patrik tittar frågandes på varandra. Ingen kan tänka sig att någon kommer nu!!
Patrik går och öppnar dörren... in kliver nån tjej.. jag tittar och tittar, vem fan e det? ser ju ut som Ida faktiskt... tittar och tittar...och skriker..MEN GUUUUUUUUUUUUUD!!! VA GÖR DU HÄR???!!!!!!
De VA Ida som plötsligt stod innan för dörren,i hallen, i slite på Gotland:)
INGEN visste att hon skulle komma, inte Adde,inte Therese,Inte mamma ingen av mina vänner och FRAMFÖRALLT inte jag...
SNACKA OM ATT JA BLEV GLAD!!!!
Hon stannade sen hela helgen och åkte hem på måndagen... nu är hon i London det aset och har dessutom lämnat sin trasiga bil här till oss för att laga...hahahaha

Stupid and stupid:



LOVELOVELOVE YOU HUN!!!!

Kommentarer
Postat av: Ida

Ooooh!! Love you to!! Om 3v (lite sent) så ligger du och jag här ist, and i cant wait!! Du kommer bli gaaaaaalen här!! Hihi!! Love love love

2011-03-02 @ 21:14:24
URL: http://idamariablogg.wordpress.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0