Underbara hemska dag ...

Idag har jag haft en "lyx" dag medans Holly varit på dagis.
Efter lämning tog jag en kaffe med Malin.
Sen gick jag inte till mig och la mig på soffan, såg stylisterna och efter det satte jag tillåmed på en film.
Alltså har jag inte gjort något alls, och då menar jag INGENTING, bara legat och glott på film...det kallar jag lyx:)
När vi hämtat barnen gick jag Malin och barnen till Slites frisör för att bevittna när Malla tog hål i öronen, så tjusigt blev hon:)
Efter det bjöd jag ungarna på glass som åts ute i solen... där satt vi kvar länge och väl, drack lite mer kaffe.

Nu till det Hemska:(
En vän till oss råkade köra över en stackars liten katt precis här utanför:(
Den låg och sprattlade stackarn trots att han hade kört på hivudet:(
Så en annan kille fick slå den i huvudet med en spade så den slapp lida... fyyyy det var så fruktansvärt hemskt!!!!!
Kommer på mig själv att sitta och tänka på det hela tiden.
Och både Adam Alexandra Holly och Jonathan var ut och lekte då, stackars Adam såg allt och blev RIKTIGT upprörd stackarn.
Holly sa inte så mycket, hon blev bara väldigt tyst.
Men när jag sen skulle köra henne till dansen så var hon jätte jätte ledsen (väldigt olikt henne) hon störtgrät verkligen och sa att hon va ledsen för hon kände sig hungrig,för att det önnu fanns snö kvar,för att hon inte ville va ifrån mig m.m.
Men tillslut så kom det fram att hon var såååå ledsen att katten hade dött.
Men blev lugnare när jag sa att katten var i himlen vid William nu.
Då säger hon så sött:- men va bra för William då, då har han ju äntligen fått en katt med!!!
Älskade barn.
Ja det va verkligen en hemsk upplevelse...




Kommentarer
Postat av: Therese

<3 va söt hon är... ja nu har William äntligen fått en katt :)

Detta som dom upplevde idag kommer säkert att finnas med i deras minne länge länge... hu va hemskt det måste varit... :(

2011-03-22 @ 23:53:27
URL: http://theresehedman.bloggplatsen.se
Postat av: Therese

skulle du inte byta blogg föresten ???

2011-03-23 @ 00:02:31
URL: http://hedmanlindby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0