Utvecklingsamtal för Holly

Jag tog en paus i pirogerna vid kl 16 för att gå till dagis och ha utvecklingsamtal för Holly.
Hon hade utvecklats otroligt mycket på alla möjliga sätt och vis.
Hon är väldigt intresserad av bokstäver,siffror och former.
Tycker hon är jätte bra på att dansa och det bästa på dagis är när man får vara i Ateljen.
Hon är en sån tjej som kommer med roliga kommentarer JÄMT och återberättar allt in i minsta detalj.
Det enda "negativa" dom egentligen hade att säga var att hon åt väldigt lite mat.
Men det skrev jag ju även om tidigare.
Fröknarna verkade vara minst lika stolta som vi (jag och adde) över att bajseriet hade kommit igång:)
Hennes absoluta bästa vänner just nu va Leia och självklart Wilma:)
jag berättade även om mina funderingar kring förskolan och vad jag sagt till skolinspektionen.
Men hon (fröken) tog det bra och skulleföra det vidare.

Min bästa tjej... du e så underbart duktig... BÄST om jag får säga det själv;)



Kommentarer
Postat av: Therese

Klart hon är bäst :) Åtminstone den bästa systerdottern ;)

2011-03-17 @ 23:07:25
URL: http://theresehedman.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0